Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine,Stefan, dar si poezii scrise de autori cunoscuti. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me,Stefan, but also poems written by romanian known authors.

Nu vreau sa castig bani

Vreau sa-mi vad de mine, nu de comunitate
Nu vreau sa castig bani, nu vreau sa imi spuna altii ce TREBUIE sa fac
Viata mea este a mea, nu au voie altii sa imi spuna ce sa fac cu viata mea
Ma duc in singuratate, eu ma iubesc
Nu am nevoie sa muncesc si sa imi tot bat joc de mine ani si ani de zile
Nu vreau sa fiu....iubit, nu au altii DREPTUL nici sa ma iubeasca
Nici sa ma urasca
Nu ai voie sa iubesti pe cineva....daca nu te lasa
Ce usor se apropie unii oameni
Cata nesimtire
De parca as fi de pe jos
Aici, pe Terra, nu este suficient respect pentru viata



Comments

Popular posts from this blog

Poezii si glume / Poems and jokes

Libertate