Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine,Stefan, dar si poezii scrise de autori cunoscuti. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me,Stefan, but also poems written by romanian known authors.

Oglinda



Te critic dar acela sunt eu
Spun cuvinte frumoase despre mine dar aceea ești tu
Cred că sunt apropiat de Dumnezeu dar acela este un călugăr
Dumnezeu este Unul
Același, neschimbat, parte sfântă a fiecărei ființe vii

Te resping, dar aceea sunt eu
Râzi de mine dar acesta ești tu
Mă văd în oglindă în fiecare zi
Oglindă neclară, mister ce curge ca un râu

Totul curge ca nisipul ce mi se scurge printre degete
Atunci când mă joc fără să mă gândesc la timp


The mirror

I criticize you but that's me
I say nice words about me but that's you
I think I'm close to God, but that's a monk
God is One
The same, unchanging, holy part of every living being

I reject you, but that her..is me
You laugh at me but this him is you
I see myself in the mirror every day
Blurred mirror, mystery that flows like a river

Everything flows like the sand that runs through my fingers
When I play without thinking about time



Comments

Popular posts from this blog

Poezii si glume / Poems and jokes

Libertate

Nu vreau sa castig bani