Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Numai Padure poate?


Autorul pozei:https://pixabay.com/images/id-1258845/

Numai Padure poate?
Dar ce, eu n-am copac, eu n-am piatra, eu n-am muschi?
Hai si noi sa plantam copaci....in orase....in case....
Pe pereti.....pe pietre......
Hai si noi sa plantam pietre si flori.....
Pe monitoare.....pe tavane....pe parchet......
Hai si noi sa plantam flori, sa lasam muschii in pace....
Nu e nevoie doar de muschi.....
E nevoie si de grau, si de migdale....
Si de prune si de frunze uscate......
Hai si tu.....sa faci ce vrei....
Ce? Mie imi merge bine?
Dar ce....nu putem gandi si altfel?
De ce sa ne mearga DOAR bine?
Cum iti este? Intrebam ieri
Bine
Dar azi?
Sunt entuziasmat
Am vrut o schimbare in viata mea, dar nu prea am schimbat nimic....
Viata tot cam urata imi este....
Deci....intr-un fel.....la fel.....
Poate schimbarea nu este posibila....
Poate nu e nevoie de rabdare.....
Nu este ceva trist....
Si nici fericit nu ma face.....aceasta posibila...realitate.....



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna