Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

M-a dezamagit libertatea acestei lumi....poate trecutul nu are nici o vina

In trecut....fiintele nu erau la fel de constiente cum sunt acum
Te intreba cineva daca vrei sa te nasti?
Dar acum te intreaba?
Pe viitor....doar parintii care vor mult copii....vor face copii?
Nu stiu...dar ar fi bine sa fie asa
Constiinta......fiintele in trecut nu erau roboti.....
Dar este vorba despre simturi.....si despre simtul realitatii
In vis....credem ca este real ceea ce ni se intampla?
Noi nu ne gandim acolo daca ce ni se intampla este real sau nu....
Actionam pur si simplu.........dar in vis......frica este altfel......
Cand ne trezim......simtim altfel lucrurile din jurul nostru.....
Visul este mai frumos decat realitatea......
In vis.....suntem inauntrul nostru.........
Ceea ce este inauntru este bine protejat......
Ceea ce este in afara......se strica mai usor.......
Felul in care fiintele isi folosesc sau si-au folosit libertatea ma deranjeaza mult.....
Legile tarii ne spun ceva despre realitate.....ne ajuta sa avem o viata buna....daca le respectam
Eu sunt dezamagit pentru ca ma uit mult in afara mea......
Asa ne-am obisnuit.......ne uitam la televizor mult....sau vedem videoclipuri pe internet.....
Uit de viata mea..........prea des.............
Ma voi uita la libertatea mea.....mai mult decat la a altora
Ma voi uita la libertatea mea.....



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna