Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Imbatat...cu prea multa apa....si cu prea multa mancare

Am apa, am mancare.....
Ma distrez.....nu stau sa ma gandesc la ceea ce fac
Fara....intelepciune.......
Amuzant.....dar......timpul trece......
Resursele se consuma.......si daca voi sta sa tot beau apa si sa mananc.....
Peste cativa ani.....voi bea apa de la mare si voi manca iarba de langa nisip
Nu stiam...despre post......aproape nimic
Nu mi-am pus problema ca e prea mult.....
Sunt dependent......e nevoie sa ma las de lacomie
Nici nu stiam ca sunt dependent sau lacom
Dar tremur un pic......deci sunt aproape ca un dependent de droguri
Voi bea apa cand imi va fi sete, voi manca....atunci cand foamea ma va chema
Dar ma voi lasa de aceasta betie.....ca vad ca incep sa innebunesc
Bine ca mi-am dat seama.........ca gresesc



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna