Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nu era pentru mine? Dar am auzit şi eu....

Să fim atenţi ce cuvinte folosim
De exemplu....merg la Biserică
Ei spun des...slavă ţie Doamne
Ajung să mă întreb: ei vorbesc cu mine?
Ei vorbesc cu Dumnezeu....
Dar...AM AUZIT ŞI EU
Şi noi suntem în Biserică.....nu doar....Dumnezeu
Ce facem la Biserică? Ne suparam că timp de 3, 4 ore...nu suntem băgaţi în seamă?
Ruşine preoţilor că aşa se poartă.....
Biserica e pentru oameni....mai puţin pentru Dumnezeu



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna