Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Eu sunt pe primul loc pentru mine, apoi familia. Uneori...familia mea este pe primul loc....dar.....rar

Daca cineva critica ce am scris mai sus.....atunci acel cineva e la fel ca mine sau este o persoana chiar mai egoista....care nu isi vede propriul egoism.
Spune:
-Nu fii tu pe primul loc pentru tine....sa fie familia ta....pe primul loc pentru tine.

-Deci...stabilesti tu pentru mine?
Adica sa fac ce spui tu...nu?
Adica TU sa fii mai important pentru mine....sa renunt la o idee de-a mea...pentru o idee de-a ta

-Pai...eu imi pun familia pe primul loc, si eu sunt pe locul 2

-Nu e adevarat raspund eu.....tu imi ceri mie....sa imi schimb comportamentul pentru tine.....

-Nu pentru mine....ci pentru tine

-Nu....daca era pentru mine.....nu imi spuneai nimic
Daca eu sunt pe primul loc pentru mine....asta nu inseamna ca nu imi ajut familia
Dar...nu renunt la mine pentru familia mea....sau poate uneori renunt la mine pentru familia mea....
Dar de obicei eu sunt pe primul loc.....apoi familia mea
Iar tu esti la fel.....imi ceri mie sa ii pun pe altii pe primul loc
Dar tu te pui pe tine pe primul loc....spunandu-mi mie...ce sa fac cu viata mea
E a mea....nu e a ta.....A MEA.....nu..NU...a ta



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna