Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nu stiu daca la mine se refereau cand spuneau ca vine necuratul pe Pamant.......

Din punctul meu de vedere nu sunt murdar
Ei spun despre necuratul ca apare ca un inger de lumina
Si eu apar ca un om luminos, un om bun
Si uneori sunt bun, uneori nu
Dar nu imi place Biserica
Spuneau ca va vorbi despre sanatate
Si eu am vorbit despre sanatate dar la nivel mic
Spuneau ca va canta
Si eu am creat melodii...dar website-ul meu cu muzica nu este foarte cunoscut
Ca necuratul ar fi inselator....
Eu nu imi propun sa insel pe nimeni...
Dar probabil unii oameni care m-au cunoscut....s-au simtit inselati de mine....
Dar daca s-au simtit inselati de mine....s-au simtit inselati pentru ca aveau asteptari de la mine
Nu e bine ca cineva sa aibe asteptari de la mine
Sunt o fiinta libera



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna