Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Dumnezeu.....este...şi leu

Acum ce sa spun....Dumnezeu nu este bland
Imparatii sunt lei....nu imi plac imparatii.....nu imi place de Dumnezeu
Insa....imi plac pisicile....
Daca pisicile pot fi blande.....
Poate candva si leii vor fi blanzi....
Dumnezeu este treime.....
Un leu...un om si un porumbel.....
Tatal este leu....nu stiu de ce Iisus a spus despre El ca este bun...
Leul este bun....
Eu stiu......daca e bun.....?......?
Mai au si leii dreptate.....probabil multe ierbivore se plimba prin prea multe locuri.....
Dar.....deocamdata....leii sunt cam agresivi.....
Imi place democratia.....imi place libertatea.....
Sfanta Treime este un sistem dictatorial de conducere a lumii.....
Dar libertatea cea buna este iubire......
Iubirea invinge



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna