Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

De ce sa il lauzi atat de mult pe 1?

De exemplu, Iisus Hristos
Nu e bine ca 1 să fie atât de lăudat...
Vedeți? E bine să apară și 2.....
Alt exemplu: biologul Grigore Antipa, lăudat mult și el
Deci exista și 2....și 3....și 4
Daca un om este foarte lăudat....
Nu apare doar riscul invidiei....
Apare și o altă problemă....
Ce nu ține de invidie
De exemplu....eu spun:
Dar pe mine de ce nu mă lăudați?
Nu este invidie
Este dreptate
Eu nu sunt negativ pentru că întreb:
Dar pe mine de ce nu mă lăudați?
Să ne imaginăm că aș fi fost de față
Și...un om este foarte lăudat...
Ascult....ascult....dar....încet încet.....
Văd cum un om primește FOARTE MULTĂ atenție....
Iar eu deloc....
Spun în sinea mea: aceasta este o nedreptate
Și așa este
Deci vă rog ca de acum....când mai mulți oameni sunt de față
Să nu mai lăudați doar una sau două persoane
Toți suntem de față
Lăudați-ne pe toți vă rog...chiar dacă pe unii îi lăudați mai mult iar pe alții mai puțin



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna