Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Constanţa......te voi îngenunchea......te voi ruşina

Plastic şi hârtie....de pe jos vei strânge
Te voi îngenunchea.......
Te voi ruşina
Eşti un oraş al lăcomiei
Frumuseţea ta e mică
Un oraş fără milă
Un oraş fără principii
Un oraş mincinos prin faptul că, deşi vrea să fie frumos.....
Nu se străduieşte deloc pentru acest lucru....
Un suflet urât.....o pâine aruncată cu sila....celui ce nici n-a cerut
N-am nevoie de pâinea ta.....am şi eu
N-am nevoie de scuzele tale.....am nevoie să fii un oraş cu dorinţe medii....nu cu dorinţe mari.....lacome...
Legea este.....să nu fim răi
Dacă mai există şi altă lege necesară....nu ştiu....nu m-am gândit atât de mult....
Dar dacă această lege ar fi respectată de toţi oamenii......
Am putea fi fericiţi.....des



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna