Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Viata ca reactie chimica

Deci, suntem liberi sau nu?
Cred ca suntem liberi....dar mai putin decat credem
Daca ne uitam la un foc....vom vedea...o viata
Daca aprindem noi focul...noi am creat acea viata
Daca suflam si stingem focul...noi stingem acea viata
In noi este un foc
Viata este foc
Viata este chimica
Probabil...demult...cand nu exista viata....
In urma unei reactii chimice....a aparut viata...FOCUL
Focul se extinde, aproape orice poate lua foc
Focul are nevoie de hrana
El mananca substante uscate
Noi spunem ca apa este viata
Dar si apa este foc
Este hidrogen....adica foc...si oxigen...o substanta chimica ce intretine arderea
Nu ma deranjeaza viata acum....am mai multa pace....
Pentru ca....viata mea....nu depinde de mine asa mult cum credeam
Eu pot avea....ceea ce am....eu vreau sa am....ceea ce am
Ceea ce am acum....mereu am avut...
Spun asta....fara sa ma gandesc la detalii
Ma straduiesc sa imi schimb viata....dar ea nu se schimba mult
Reusesc sa o schimb....dar doar pentru o perioada scurta de timp
Viata mea ramane...in mare parte.....la fel
Deci libertatea mea e mica
Si cred ca viata este o intamplare....nu creatia unei fiinte ce a dorit acest lucru
Ma refer la prima viata....la primele vieti
Si acum....viata apare intr-un fel...ca o intamplare....nu neaparat ca fiintele vor acest lucru...
Cred ca noi si ceea ce vedem in jurul nostru....reprezentam o reactie chimica....si nu ma supara aceasta realitate
Nu ar trebui sa va supere nici pe dumneavoastra
Sunt reactii chimice frumoase
Colorate....simtite...separate unele de altele....prin diferenta starii de agregare
Reactii chimice in stare lichida, solida sau gazoasa
Viata are un inceput si are si un sfarsit
Aprinderea si stingerea vietii
La un moment dat....combustibilul se consuma...
Poate urmeaza si starea gazoasa a vietii noastre dupa aceea....nu stiu
Dar nu e nevoie sa ne temem ca cineva ne-ar putea baga intr-o butelie dupa ce murim
Gradul de libertate al vietii nu este mare...
Viata are cursul ei....si nu este foarte liber...si nici dorit de cineva
Viitorul nu il stie nimeni....noi nu putem controla totul....si probabil nimeni nu doreste acest lucru oricum
Panta rhei.....totul curge......viata este in desfasurare...nimic nu ramane neschimbat
Am fost schimbat de-a lungul vietii....dar nu mult
Un sfat asiatic spune.....sa curgi ca apa......
Sa nu iti pui blocaje.....sa nu ramai in urma.....
Sa mergi inainte.....ca apa ce curge din acel munte
In cazul in care eram intr-o zona montana...ti-as fi aratat un munte...si as fi spus...acel munte
Dar actioneaza liber....fa ce vrei.....
Cred ca suntem foc solid.....si focul face ce face focul
El consuma....el arde....el purifica......consuma ce e vechi
Deci.....iubitori ai vechiului......va urez SA ARDETI DE VII :)
Aceasta poezie poate fi numita poezie de Halloween


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna