Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Unii sunt multumiti des, altii sunt multumiti rar

Viata nu este frumoasa pentru toti
Nu sunteti iubiti de aceasta planeta
Planeta nu se gandeste la noi
La tine, la mine, eventual se vor gandi alti oameni
Poate cineva te iubeste in prezent
Sau poata mai multi oameni te iubesc in prezent....
Daca e ceva ce nu ai...poate vei avea pe viitor...
Daca e ceva...ce iti lipseste
Insa....nu toti oamenii sunt la fel de multumiti
Nu sta cineva in afara de tine sa se tot gandeasca...
Cum sa fii tu fericit....sau daca esti fata....fericita
Fericirea ta e in mainile tale
A mea in ale mele
Sunt liberi sa facem multe
Nu ne place la toti lumea in care traim
Lumea in care traim este egoista
Fiintele bune sunt putine
Deci...daca simti tristete...probabil simti acest lucru...din cauza ca lumea in care traim....
Este mai mult egoista decat buna....
Omul trist isi poate gasi fericirea...fiind el bun cu el
Eu sunt bun cu mine.....nu ma las folosit de oamenii egoisti
Si sunt si cativa oameni buni aproape...
Omul rau....poate e rau....poate nu e rau
Dar e diferit
Acesti diferiti se inteleg bine intre ei
De obicei sunt egoisti.....
Fiecare cu felul sau de a fi...
Ideea este sa nu ne facem singuri rau
Eu stau departe de oamenii diferiti.....
Si mi-e mai bine asa.....
Poate pe viitor imi voi gasi pacea



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna