Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Sunt invincibil pentru ca nu sunt luptator

Imi place pacea
Nu imi place competitia, nici lupta, nici razboiul
Imi place fericirea si libertatea
Sunt invincibil, eu nu lupt cu nimeni
Daca cineva vrea sa ma bata, ma voi apara....dar ma voi apara cu intelepciune
Nu omor pe nimeni, nu rup nici o mana
Dar am gura si stiu ce sa spun
Pentru a fi lasat in pace
E bine sa invatam la scoala
E bine sa invatam de la oamenii buni
De la parinti, de la rude, de la prieteni
Eu nu castig vreo lupta
Dar cei ce se lupta cu mine....pierd
Am rabdare si am iubire in suflet
Ma respect si ii respect si pe ceilalti oameni
Daca incepi o lupta, nu vei sti cand se va termina
Poate se va termina mult mai tarziu decat crezi
Eu nu lupt cu nimeni iar cearta nu este o lupta
Lupta are pumn iar cearta are gura
Eu nu lupt cu nimeni
Daca vrei sa fii invincibil, nu lupta nici tu



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna