Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Roşu

Cerul......la apus.....este roşu
Stelele se ridică din ape
Norii se retrag pe crengile copacilor
Şi vine noaptea, fumul roşu

Luna are 28 de zile
Mişcându-se...foarte încet
Dimineaţa.....ferestrele sunt roşii
La fel ca în fiecare zi

Ma uit pe fereastră
Văd nişte păsări roşii...
Ceea ce mă bine-dispune
Mă duc la frigiderul meu roşu
Şi-mi încep ziua cu gem de roşii cu pâine
Îmi pun o pălărie pe cap
Şi plec spre marea roşie.....pentru a lua şi eu o bucăţică



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna