Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Respect, nu iubire

Iubire?
Nu, eu vreau sa fiu respectat, nu iubit
Imi spui ca ma iubesti?
Cu ce ma ajuta? Ca te porti urat cu mine....pentru ca suntem prieteni?
Respecta-ma, n-am nevoie de prieteni

Sa respectam orice fiinta
Sa respectam oamenii
Sa respectam copacii
Insectele si pietrele

Nu suntem toti prieteni
Exista libertate
Nu esti prietenul meu
Nu esti prietena mea

Nu toti oamenii vor sa aiba multi prieteni
Si unii oameni nu vor sa aibe tot timpul prieteni
Poate unii oameni nu vor sa aibe prieteni vreodata
Fiecare cu ce vrea

Sa-i respectam si pe infractori
Nu e prietenie...sau iubire
Dar e ceva....
De ce sa fim ca niste carpe murdare?
Acest infractor....este o carpa murdara?
Dar tu cum esti....daca spui ca el e o carpa murdara?
Esti.....la fel ca el....un infractor
Imi place respectul
Imi place puritatea
Exista legi
E bine sa ne respectam unii pe altii, oricum am fi, orice ar fi facut fiecare dintre noi
Respectul nu e iubire
Cei ce ii iubesc pe altii.....au drepturi asupra lor
Dar acest lant....iubirea......nu are mila
Cei ce ii respecta pe altii......nu au drepturi asupra altor fiinte
Nu avem drepturi, avem libertate
Poti intreba: ai nevoie de ceva?
Aceasta este iubire.....dar...chiar si asa
Daca avea nevoie de ceva.....probabil.....iti cerea



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna