Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Libertatea

Libertatea este orice
Actiune, stat pe loc, bine, rau, muzica, liniste, lumina, intuneric
Sunt liber sa ma straduiesc pentru ceea ce vreau
Dar nu vreau sa ma straduiesc pentru ceea ce vreau
Vreau sa am ceea ce vreau fara sa ma straduiesc
Deci....nu accept aceasta lume asa cum este ea
Nu o accept....nu este deloc pe placul meu
Eu nu vreau sa traiesc
Dar nu m-a intrebat nimeni daca vreau sau nu
Este vorba despre libertate...probabil mi-ar raspunde o fiinta rea
Deci ai fost creat....fara sa fii intrebat...exista aceasta libertate
Eu nu dau vina pe parintii mei...ei au facut ce faceau si ceilalti
Dar cine a facut planul....constiinta aceea....pomul, floarea, planeta sau poate o energie....ce se afla in fiecare fiinta vie
Face ce vrea....zicand ca este o fiinta libera
Libertatea este buna.....dar faptul ca exista rautate.....nu tine de libertate
Probabil tine de faptul ca nu tot ce este in univers este viu
Nu tot ce este in univers are o constiinta.....un creier.....o gandire
Prin univers sunt tot felul de pietre......si cad pe pamant
Mor anumite fiinte....iubite de fiinte ce sunt prietene cu ele
Nu putem da vina pe nimeni.....cred eu
Inainte de aparitia vietii.....probabil exista o miscare a tot felul de substante....gazoase....lichide....solide
O miscare necontrolata.....libera.....si ciocniri ce nu aveau pe cine sa intristeze
Rautatea nu tine de libertate
Toate fiintele sunt libere
O fiinta.....daca nu este libera.....nu este vie....ar fi doar un robot
Deci rautatea nu tine de libertate......unele fiinte sunt bune....altele nu sunt nici bune nici rele.....iar altele sunt rele
Dar ele nu sunt bune pentru ca sunt libere.....sau in alt fel....pentru ca sunt libere
Fiintele aleg sa faca anumite actiuni.....dar......unele fiinte fac ceva....iar altele altceva
Probabil raul apare....pentru ca nu intelegem niste lucruri
Ne dorim tot felul de lucruri.....dar uneori ajungem sa fim dezamagiti....
Simtim raul....dezamagirea......
Dar daca nu ne-am fi dorit ce ne doream? Am mai fi simtit dezamagirea aceea?
Deci....libertatea este problema?
Libertatea iti permite sa iti doresti orice.......libertatea este viata.....tu esti viata ta.....libertatea ta
Tu poti fi cum vrei.....
Daca esti dezamagit....simti raul.....dar nu inseamna ca esti rau
Poate s-a discutat putin acest subiect pana acum...sau deloc......sa te gandesti daca cel sau cea pe care aduceti pe lume...pe care creati....vrea sa existe
Asa ca....eu nu pot spune ca parintii mi-au facut un rau intentionat
Daca ambii parinti vor un copil mult....probabil copilul ce va fi nascut...va vrea sa traiasca....sa existe
Libertatea o avem toata viata
Libertatea este viata noastra
Intrebarea este.....cand se vor termina dorintele noastre?
Un om in lanturi.....vrea sa fie liber.....sa nu mai fie in lanturi
Dar el este liber si in lanturi.....poate inchide ochii....poate canta....
Eu acum vreau bani.....apoi voi vrea altceva......
Dar mereu am vrut si altceva decat ceea ce aveam.....
Daca nu voi mai vrea acei bani....voi fi fericit?
Am unde locui.....am ce manca.....am familie
Oricand poate aparea alta problema
Poate voi avea bani.....dar nu voi mai avea casa.....
Cine stie ce se poate intampla?
Deci.....cum am vazut ca scria undeva.....e nevoie sa nu mai avem dorinte
Dorinta de inca ceva poate fi o dorinta rea....
Ceva ce creeaza suferinta celui ce doreste
Ma voi stradui sa nu imi mai doresc altceva
Poate imi voi gasi pacea....
Succes si voua....



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna