Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

El e paralizat

Eu,tu, putem merge
El...e paralizat
E si vina noastra
Cand inca putea merge
Noi nu l-am ajutat
Viata e cam agresiva
Rezolva repede problemele
Nu are timp de noi
Noi suntem niste...bacterii...pe aceasta planeta mare
Chiar daca, probabil, copacii ne iubesc un pic
E nevoie sa fim atenti la ceea ce facem
Nu suntem decat niste oameni
Niste furnici pe aceasta planeta
Candva...pe langa tine sau pe langa mine...poate va trece cineva nepasator....
Desi...poate....vom avea o problema mare
Acum....exista magazine si bani
Avem nevoie unii de altii
Este o democratie comunista
Si suntem cu totii veri
Niste oameni...niste primaveri.....
Ar fi util sa ne ajutam din cand in cand
Poate daca vei incerca sa imi pui piedica intr-o zi....vei cadea tu
Sau eu...daca voi incerca vreo rautate din aceasta...imi voi rupe genunchiul
E nevoie sa ne miscam incet...suntem multi



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna