Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Ceapa si stare de calm

O picatura de ceapa....o picatura de apa....o picatura de aur
Aceste cuvinte....imi dau....o stare....de cau....de calm
Ai o ceapa pe-acasa? Pai si ce astepti?
Du-te si mananc-o omule...nu mai sta degeaba, du-te si vindeca-te.....
Ceapa, barza, varza.....tot nu vrei sa fii sanatos
Nu sunt nemultumit.....nu sunt varza....am ceapa....iar barza umbla prin padure
Ies prin gradina....ceapa e aproape de mine.....nu am teama
Sunt calm...cerul este senin astazi....in departare....o barza da din aripi
Nu imi dau seama daca in cioc are un copil sau o varza
Dar barza....stie ce face.....
Zboara calm.....
Norii sunt reci...gri...si frumosi
Vad verze cum lumineaza pe cer....
Cer ceapa......dar nu au galbena.....au mov
Ma intristez....ploua cu picaturi de foc...cu picaturi de aur....cu picaturi de fulger
Ploua de parca o ceapa a-nflorit pe cer
Simt pace in sufletul meu.....am gasit starea ce o cautam....starea de calm....tara TATA Tara tam
Ceeapă


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna