Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Banii, o problemă

Dacă nu ai deloc
Banii sunt o problemă
Dacă ai foarte mulţi
Iarăşi...banii sunt o problemă
Nu sunt tot timpul uşor de obţinut
Au fost criticaţi de-a-lungul timpului
Că exista riscul..ca...dacă îi vrem prea mult
Să ajungem să fim răi....
Deci...e nevoie să oferim ceva frumos...şi...îi primim
Uneori...sunt anumite condiţii...pentru a primi bani
Nu este de ajuns să oferi ceva frumos
Ci este nevoie să oferi ceva frumos la foarte multe persoane
De, exemplu, publicitatea pe site-uri
Aceasta este o metodă de a caştiga bani
Dar este nevoie ca website-ul să fie apreciat de foarte mulţi oameni
Eu nu mă lupt pentru supravieţuire
Nu mă ajuta să fiu disperat
Îmi păstrez pacea
Şi nu vreau muult...să am bani
Banii...pentru mine....sunt ca un cadou...ce apare...uneori



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna