Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Tristete

E trist sa nu ai ceva....ce nici nu sti ce e
Vreau ceva.....dar nu stiu ce
Vreau si libertate
Dar viata spune: nu se poate
Nu ma lupt cu ea
De ce sa imi bat capul?
Asa a vrut viata
Sa fie macar un pic sefa
Dar asta ma-ntristeaza
Multi tristi pe lumea asta
Nu le arat pe toate
E normal sa pastrez ceva si pentru mine
Noi nu suntem sclavi
Nu suntem pentru altii
Suntem pentru noi
Ca doar...dorintele mele
Sunt ale mele
Dorintele altora, ale altora

Nu ma simt pe aceasta planeta...ca acasa
Parca as fi un extraterestru
Nu stiu ce se intampla pe aici
Lumea...se misca inainte...fara directie
Nu catre un scop
Pentru ca....oamenii renunta la visele lor

Eu nu renunt la visele mele
Ce rost ar avea?
De parca pe lumea asta doar banii conteaza

Am dorinte pe care mi le pot indeplini si fara bani
Pot sa merg in parcul Tabacarie
Ma plimb pe langa lac
Ma plimb pe pod
Prin oras, vara, gasesc si dude
Mananc dude, corcoduse

Constanta e-un oras plictisitor
Dar uneori...
Mai e si putina distractie
Constanta....a imbatranit
Nu mai are...ceva nou
Poate e timpul....pentru povesti
Povesti pentru filme
Povesti spuse in parcuri...la copii
Povesti scrise pe bloguri
Si amintiri...activitati din trecut
Ce pot fi retraite
Daca avem bani...
Succes la castiguri

Povestile pentru copii
Sunt cele mai frumoase
Nu stiu de ce unii oameni cred
Ca noi...cei mari....vrem povesti urate
Cerul este un ocean
Pasarile zboara prin bioxid si oxigen
Aerul are alta compozitie decat apa
Toate pasarile au pene
Toate animalele au blana
Pasarile sunt usoare, de aceea pot zbura
Animalele si noi oamenii mancam mult
Nu putem zbura
Mancam de plictiseala
Nu prea avem imaginatie
Pasarile au imaginatie
Ele zboara intr-un mod artistic
Noi ne traim vietile intr-un mod urat
Asa   ca   avem   ce   invata     de   la   pasari



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna