Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Pomi creatori si parinti,
nu m-am nascut ca sa va dansez la comanda

Creatorii mei sunt aproape
Dar...desi noi am auzit de libertate
Lor nu le place libertatea mea
De ce te uiti la mine creatorule?
Nu sunt pentru tine
De ce imi critici viata?
Ea este pentru mine
Creezi ce vrei?
Vrei o fiinta...ce se simte...ca un obiect lipsit de libertate?

Libertatea ai inchis-o
Intr-un corp....fara iesire
Libertatea este sclava....
Ea poate alege intre ce i se ofera
Are limite stabilite de creatori....

Libertate chinuita....
Sa dea.....apa si hrana
Fiinta libera.....
Spune da...sau nu
Nu stii ce va spune
Vrei sa spuna da?
Daca vrei sa fie libera......
E bun oricare raspuns
Daca e da.....libertatea sa
Daca e nu.....tot asa....
Tu nu vrei doar fiinte libere
Creeaza pomule...si voi parinti
Creati doua tipuri de fiinte
Fiinte libere....si fiinte fara libertate
Poate candva.....veti putea
Unele care sa faca ce vor ele
Si altele care sa faca ce vreti voi...fara sa sufere
Poate atunci vom fi cu totii multumiti
Cele libere sa fie libere
Sa nu mai sufere....din cauza lipsei de libertate
Iar creatorii sa fie multumiti ca au si fiinte care fac ce vor ei



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna