Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Mergand prin oras....aud pe cineva ca ma striga

- Achaemenides......Achaemenides
- Daaa....ma cauta cinevaaa? Am fost abandonat de Odysseus si am reusit sa traiesc ascuns si sa supravietuiesc. S-ar putea sa ma salveze cineva spre finalul povestii. Dar nu va spun cum il cheama. Daca vreti sa stiti....cautati pe google.
- Achaemenides......Achaemenides
- Ce este domnule? Ce ma tot deranjezi?
- Vroiam sa iti spun ceva important....dar...pe drum....am uitat ce vroiam sa iti spun
- Ee...stai linisti.....daca era ceva foarte important.....nu ai fi uitat.
- O....cred ca ai dreptate. Mi-am adus aminte ce vroiam sa iti spun: de obicei, furnicile sunt negre.
- E stiam oricum. Multumesc de informatie.
- Cu placere.
- Vezi, ti-am spus ca nu era ceva foarte important.
- Asa este
- Daca tot mi-ai vorbit despre furnici....nu ai vrea sa cari ceva?
- O, as vrea, si asa ma plictiseam.
- Poftim aceast dulap ce cantareste 300 de kilograme...stai linistit....avem doar cativa kilometri de mers
- Fiziologia unica a furnicii ii permite sa ridice obiecte ce au o greutate de 20 de ori mai mare decat greutatea propriului corp.
- Daca asa stau lucrurile, stai sa ma urc si eu pe dulap. Bine ca ai 15 kile....altfel nu ai fi reusit sa cari dulapul. La sfarsitul drumului te voi rasplati cu o pruna.....se vede ca nu ai mai mancat de mult.


Sursa web:
https://www.copilul.ro/nume-copii/nume-grecesti/Achaemenides.html
https://www.terro.com/ants

data accesarii site-urilor: 23.08.2022


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna