Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Imi accept frica si vreau sa dispara

Imi accept frica
Imi accept felul de a fi
Am pace....des...in suflet
Frica...nu e neaparat rea
De cele mai multe ori...ma ajuta
Uneori e exagerata
Nu o bag in seama tot timpul
Ma uit la ce imi place
Vreau sa pastrez in viata mea ce imi place
Frica....e realitatea...ca pot pierde
Ce imi place foarte mult
Imi va placea foarte mult in continuare ceea ce imi place
Si imi voi pazi fericirea
Dar cand voi muri
O voi pierde
De pierdut o pierd oricum....
Am pierdut-o in trecut....
Acum imi revin...iarasi o gasesc
Asa ca frica mea nu mai este cat un munte
Vazand ca ceea ce pierd....pierd doar pentru un timp
Daca imi pierd vederea....e o problema mare?
Este.....dar....asa e viata uneori
E ceva rar intalnit
Este....realitatea
Nu suntem de fier
Nu suntem puternici
Si nici nemuritori
Suntem blanzi, moi si fragili
Am fost bebelusi
Si desi ne-am modificat
Nu ne-am modificat chiar atat de mult
Sa fii bland cu tine si cu ceilalti
Sa fii blanda, sa stii adevarul
Suntem fragili cu totii...si frumosi
Nu suntem puternici...
Suntem frumosi si vrem sa dispara frica
Nu vrem batai, nici certuri
Vrem fericire, vrem sentimente frumoase
Vrem blandete



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna