Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Dar nu era politist de fapt

Mergeam pe trotuar....linistit....PREA linistit
Vine un politist la mine
Omule....vino putin sa te intreb ceva
Cautam pe cineva care a furat o masina
Semeni cu descrierea facuta
Omul merge...PREA linistit....catre politist
Politistul intreaba: unde lucrezi?
El raspunde: la locul de munca la care lucrez
Politistul pare multumit de raspuns
Si castigi bani acolo?
O daaaaa.....foarte multi bani am castigat...prin multa mea munca....de-o viata
Cam cat ai castigat?
310.000 de euro
Si ce ai de gand sa faci cu banii?
Am de gand sa cumpar o casa unei persoane pe care o iubesc
Ooooo
Ei, libertate, exclama politistul
Dar de ce sa faci ce vrei....
Si sa nu faci ce nu vrei?
Pai....as vrea sa fac ce vreau
Dar....uite....fa...CEE NUUU VREEEEI
As vrea totusi sa fac ce vreau....
As vrea sa repeti dupa mine, zice politistul: Nu mai vreau sa fac ce vreau eu, ci ce vrea acest politist din fata mea. Asa ca banii stransi de tine....prin munca de o viata....nu ii vei mai da acelei persoane pe care o iubesti...ci MIIIE..ca si eu am nevoie
Hai sa fac asa.....atunci zise cetateanul
Va ofer acesti bani dumneavoastra
Bine ai facut, raspunse politistul....prin munca ta de-o viata....ai ajutat pe cineva.....deci ti-ai indeplinit dorinta de a ajuta pe cineva. Nu pe persoane pe care iubeai, ci pe o persoana care avea nevoie. E adevarat ca eu am doua case si ceva bani in cont.....dar TOOOT mai aveam nevoie.
Deodata...la distanta...se vede o masina de politie. Striga un politist: Opriti acel om, nu e politist.
Eu, povestitorul va spun: E ca in Bulgaria.
Politisti care umbla imbracati in politisti pentru a pacali oamenii.
In sufletul celui care era gata sa fie pacalit se aprinde un foc al dreptatii.
Politistul ce nu era politist incepe sa fuga. Era inalt si avea o greutate mare, avea peste 2 metri inaltime. Avea aproape 4 metri.
Micutul incepe sa alerge dupa hot. Il prinde de picior si incepe sa il muste cu muscaturi rapide si amuzante.
Vine alergand incet de parca ar opri timpul in loc si politistul care chiar era politist. Se arunca ca un vultur asupra politistului care nu era politist si ii pune niste catuse foarte mari. Nu stiu daca ati fost atenti mai devreme. V-am spus ca hotul avea aproape 4 metri inaltime.
Deci....de acum....cand vine un politist la dumneavoastra.....sa nu mai credeti imediat ca e politist doar pentru ca spune el ca e politist....SA NU IL CREDETI......mai ales daca are aproape PATRU METRI inaltime



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna