Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Binele si iubirea

Eu nu sunt iubitor, eu sunt bun
Cel iubitor e foarte bun
Dar celui iubitor, pentru a fi iubitor mereu, i se cere uneori sa fie fraier
Daca va accepta sa fie fraier, va ramane iubitor
Daca insa nu va accepta, va fi bun, nu iubitor
Aceasta pentru ca acel refuz de a ajuta un om ce are mare nevoie de ajutor va fi considerat un refuz al unui om rau, mai bine zis al unui om care nu ii iubeste pe altii
Numai ca acela nu este neaparat un om rau, poate este un om intelept
El...omul bun......daca l-ar fi ajutat pe acel om care cerea ajutor.....ar fi patit un rau mare....ca nu avea cum sa evite acel rau
Asa ca omul bun s-a iubit mai mult pe el insusi, nu s-a sacrificat
Deci el....a ramas bun cu el insusi, dar si bun in general, pentru ca el are obiceiul de a face fapte bune
Insa nu a fost iubitor, nu s-a sacrificat, acel sacrificiu fiind singura solutie de a ajuta persoana ce a cerut ajutor
Intre omul bun si cel iubitor nu este o diferenta mare, insa omul bun vrea o schimbare
Nu vrea sa fim fraieri, nu vrea sa ne sacrificam
Cati oameni se sacrifica in Romania?
Multi....multi oameni au salarii mici, multi oameni batrani au pensii mici....in Romania
Ei sunt iubitori....eu sunt bun
Eu nu ma sacrific atat de mult
Nu e bine sa fim buni cu toata lumea, nu toti oamenii se poarta frumos cu noi
Eu nu sunt crestin, eu nu ma sacrific
Eu sunt bun si liber
Iar daca ma voi sacrifica si eu candva pentru cineva, nu voi fi crestin oricum
Nu mi-ar placea sa fiu sfant, sa ajut tot timpul pe altii....ca au ei nevoie de ajutor...
Eu ma iubesc pe mine



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna