Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Animalele poarta haine? Cred ca purtam prea multe pe noi

Stam cu hainele pe noi....ne deranjeaza frigul
Ne deranjeaza si soarele
Va deranjeaza zapada
Va deranjeaza......animalele
Ne deranjeaza ploaia....
Dar noi....suntem extraordinari
Am purtat haine....si ni s-au dezvoltat creierele
Capul fiind singura parte din corp...descoperita
Si am ajuns cu totii niste ciudati
Imi dau tricoul jos....mai stau in casa asa
Poate imi mai trece o parte....din ciudatenia acestei lumi
Animalele nu fierb hrana inainte sa o manance
Noi de ce sa o fierbem?
Eu mananc des fructe.....mai fierb...prajesc....niste cartofi.....uneori



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna