Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Am gasit o pace

Posibilitatea aparitiei raului cel mare
Imi aducea suferinta in suflet
Dar mi-am dorit sa rezolv aceasta problemaflet
M-am gandit....si am gasit.....o pace
Raul cel mare apare rar.....si nu la toata lumea
Iar daca apare....nu dureaza mult de obicei....
Iar dupa ce pleaca raul.....sufletul...incet...se vindeca
Si trupul il putem vindeca....mai putin sau mai mult.....daca ne straduim
Sunt solutii pentru problemele vietii....
Deci pot sa am o viata linistita
Pot spera....la fericire.......
Pot sa fiu atent....pentru a ma apara
Pot sa-mi construiesc viata....ma pot schimba...
Pot fi multumit de mine.....si tu poti fi....de tine
Crede...ce iti face....bine



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna