Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Vor să arate că sunt mai puternici, mai nemernici...urât comportament

Ei sunt mai puternici
Ei sunt mai nemernici
Sunt complexati, poate nu au fost iubiti....cand erau mici
Problemele mari nu sunt multe
Putem gandi asa...pentru noi...si pentru cei din jurul nostru
Copii...daca nu sunt iubiti
Cresc....dupa modelul suferintei
Si cand vor creste...vor raspandi...suferinta
Unii....dupa ce ajung adulti
Iti intra si in cap
Intra in capul celor...pe care nu ii plac
Eu nu am ca intentie....sa fiu pe placul tuturor
Nu vreau sa fiu o persoana publica
Si nu vreau ca ceea ce scriu
Sa fie citit de foarte multi oameni
Scriu pentru cei...ce vor sa citeasca ce scriu
Sa citeasca fiecare ce vrea
Nu suntem toti la fel
Daca nu imi place de cineva
Nu ma duc sa il lovesc...pentru ca nu imi place de el
De ce injura unii romani atat de mult?
Pentru ca sunt lacomi
Si vor ca oamenii sa fie exact asa cum vor ei
Nu sunt relaxati....si se concentreaza prea mult pe altii
Si prea putin pe ei insisi
Daca le spui ca au gresit
Ei spun...nu eu
Tu, ala
Ei nu prea se gandesc la ei
Nu prea doresc sa schimbe ceva le ei insisi
Sunt foarte putin pretentiosi cu ei insisi
Dar foarte pretentiosi cu altii
Nu sunt empatici
Nu le place egalitatea
Nu sunt altruisti....macar uneori
Cand ajuti un sarac cu o paine si un fruct...ce pierzi?
Ca doar nu o sa ajuti saracii in fiecare zi.....
E nevoie sa stam putin...inainte sa actionam
La inceput de zi...ne gandim...la ce vom face
Iar daca vrem sa avem relatii bune cu oamenii
E bine sa ne straduim sa avem relatii bune cu ei
Eu nu sunt in relatii bune cu multi oameni
Dar am avut prieteni de-a lungul vietii
Si nu mi-au reprosat multe
Pentru a fi fericiti
Nu e bine sa ne facem dusmani
Sa credem ca e bine ca ceilalti sa fie pe placul nostru
Si sa ii schimbam
Probabil....fiecare vrea sa fie pe placul sau
Ar fi ciudat ca un om sa se schimbe...pentru a fi pe placul altora
Si sa ajunga sa nu se placa pe sine insusi
E bine sa ne iubim pe noi insine
Nu sa ne batem joc de noi....pentru altii
Ii critic uneori pe cei apropiati dar ma straduiesc sa nu ajung la cearta
Fiind noi insine....cred ca ne vom gasi fiecare locul si pacea





Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna