Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Viata sa-mi fie viata si moartea sa-mi fie moarte

Viata sa-mi fie viata
Si moartea sa-mi fie moarte
Imi place ce e clar
Nu vreau mai multe vieti
Una e de-ajuns

Ceea ce este aici
Pe acest Pamant
Nu e urat
Si nici frumos
E multa libertate
Prea multa uneori
Si uneori prea putina

Observ ca exista schimbari
Treceri de la ceva la altceva
Nu e plictiseala
Dar nici fericire

As spune ca viata pe Pamant este pentru persoane mature
Nu pentru oameni copii...ce vor mereu sa se joace
Probabil de aceea e putina fericire pe Pamant

Viata aici...e pentru cei mari
Pentru cei puternici
Pentru cei maturi
Nu este pentru copii

Copiii cresc repede
Sunt pregatiti pentru munca
Sentimentele nu sunt mult bagate in seama
Nimic nu este mult bagat in seama
Viata nu e nici ea...prea mult bagata in seama
Se trece destul de repede peste orice
E aproape...ca si cum...n-ar fi



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna