Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Sa muncim pamantul. Pasarile care nu mai zboara...sunt taiate si mancate

Pasari care zboara
Si pasari care nu mai zboara
Oameni care muncesc pamantul
Si oameni care nu mai muncesc pamantul
Nu vom mai putea sa il muncim la un moment dat
Daca ne indepartam de natura in continuare
Mainile nu vor mai fi suficient de puternice

Asa cum unele pasari nu mai pot zbura
Si se ingrasa
Asa si unii oameni
Se ingrasa
Si nu mai pot face...ceea ce era in natura lor sa faca

De ce facem asta?
De ce unele pasari nu au mai vrut sa zboare?

Pentru ca nu au respectat niste reguli
Si noi la fel
Pentru ca nu respectam niste reguli

Nu mai vreti sa mancati fructe nu...?
Pasarile....nu s-au mai dus sa manance de pe camp
Ci de la oameni
Noi....de la cine mancam?
De la pom?
Acum de la magazin...
Poate maine de la extraterestrii....ca...sunt interesanti....

De ce au venit pasarile langa oameni?
Poate au crezut ca le suntem prieteni...
Dar le-am pacalit
Le-am tradat sufletul

Ar fi bine sa ne cerem iertare pasarilor....gainilor...cocosilor....puilor lor
Le-am dat de mancare....ca si cum le-am fi prieteni
Si apoi le-am omorat si le-am mancat

De ce sa fim nemernici?
De ce sa nu ne straduim...macar cat de cat...
Sa fim buni...
Cu oamenii....si cu animalele

Animalele...in trecut...ne-au ajutat la munca
Puteam sa le fim recunoscatori....pentru ajutor
Nu sa le taiem si sa le mancam

HAI SA FIM BUNI



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna