Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nu imi place ca cineva.....sa intervina in viata mea

Am drumul meu
Daca drumul meu....unora...li se pare a fi gresit
Asta nu inseamna ca drumul meu este gresit
Fiecare cu ce ii place
Unii vor ceva in viata
Altii altceva
Greutati avem cu totii
Probabil nu e tocmai bine
Sa spunem altora...greutatile noastre
Cu totii le avem
Bine este...sa nu le spuNEM
Tacerea e de aur
Tacerea-i de argint
Problemele nu sunt de bronz
Problemele...NU EXISTA
Ne ajuta sa rezolvam probleme?
Problemele sa le tacem
Sa ne distram
Sa facem ce vrem
PROBLEMA NU E O PROBLEMA
DACA NU TE AFECTEAZA
Daca nu te afecteaza nimic....vreodata
Nu vei avea niciodata probleme

Nu suntem roboti
Noi nu avem probleme
Problemele n-au sentimente
Daca ne-ntristam
Ne intristam pentru o perioada
Daca vrem sa fim tristi....atunci tristetea pe care o simtim ne bucura putin
E bine sa tacem
Oricum cuvintele nu ajuta mult
Sunt doar niste inventii
Ele nu sunt reale
Orice cuvant poate insemna orice

Daca nu esti legat de nimic
Nu vei mai suferi vreodata

Si fara lanturi pot iubi pe cineva
Si dupa ce moartea ne desparte
Ii voi iubi pe altii...
Nu am de ce sa sufar mult....
Si eu voi muri
Si dupa ce nu voi mai fi
Altii vor trai...



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna