Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nu e permis sa stim orice

Unele lucruri le putem sti
Le vedem, le auzim
Dar nu intra in casa mea
Daca nu te invit
Chiar de mi-ai fi prieten...daca poarte e inchisa
Si nu e o urgenta
Ce cauti la mine in curte?
Imi intra niste oameni in cap cu un fel de telefon mobil
Vor sa vada ce e pe acolo
Nu putem numi aceasta actiune...progres tehnologic
Nu este o stare de urgenta
Urgente au tot fost
Deci s-au terminat urgentele
Ca m-am plictisit
Vedeti sa nu fiti fraieriti cu razboiul
Hai repede....la razboi....e urgenta
Adica nu mai e timp sa ne cunoastem
Sa vedem daca cei care ne conduc in razboi sunt oameni buni sau nu
Ei zic: executa acolo ordinele....noi suntem oameni buni
Dar multi oameni mint pe lumea asta
Asa ca eu scriu acest sfat: sa nu ne grabim la razboi....daca va incepe
Graba strica treaba
Razboiul strica aproape tot ce am construit de-alungul vietilor noastre
Si nu e bine sa ne batem joc de noi
Pentru niste nemernici care vor sa ne pacaleasca
Sa ne abtinem si noi...daca vrem sa stim ceva....ce ne dam seama totusi....
Ca nu e permis sa stim
O zi buunaa



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna