Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

NEPO - Nu Este Permis Orice

-Hopa...hopa...hopa
-Deci nu este permis orice?
-Ia uite domnule ce zice acest băiat...
Că nu este permis orice...
Ai auzit tu de aşa ceva...respectabilule?
-Ei...cât de cât da DAA DAAAA.....cât de cât..dAAA
-Băi...eu nu prea am auzit de asta
-Eu ziceam că sunt liber...aaaa...libeer...să fac ORICEEE VREAU
-Băi..nu ştiu ce să spun....cred că eşti cam foarte ciudat...
Dacă crezi că ORICE este permis
-Păi....de ce să fie ciudat? ORICE VREAU, NU?
-Păi...nuuuu
Dacă de exemplu vrei acest caiet al meu....îţi spun: Nu este permis să îl ai
-AAA aaa AAAAaaa....credeai că vreau acel caiet? În nici un caZâ....în nici un cazAâ
Eu nu vreau caietul tau.....în nici un cazz măi. Cum să vreau aşa ceva. Doar nu sunt un om rau.....să vreau caietul tau
-AAA aaa AAAAaaa scuze atunci.....mă gândeam că poate eşti un pic rău...
-A..da?...Da ce...tu vrei cartea mea?
-A nuu NUUU.... Ce? Sunt un om rău..să vreau cartea ta? NUU nuu...în nici un cazÂÂ
-E...atunci tu te gandesti ca poate eu as fi rau cândva
Şi eu ma gandesc că poate tu ai fi rău cândva
-A daa Daaa...şi mi-e frică să nu fiu rău cândva
-AAA aaaa şi mie mi-e frică să nu fiu rău cândva
-BĂI ce buni suntem
-Chiar că



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna