Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Inima bate, plamanii respira

Inima bate...desi nu i-am spus eu sa bata
Plamanii respira...desi nu le-am spus eu sa respire
Tot felul de activitati in corpul meu
Eu unde sunt in toata povestea asta?
Si eu pe acolo pe undeva
Pot sa mut o cutie dintr-un loc in altul
Pot sa inchid ochii
Eu misc partea exterioara a corpului
De cele ce sunt inauntru nu am voie sa ma ating
Ca si cum nu ar fi corpul meu
Si imi spune corpul...sa mananc, sa beau apa, sa ma inmultesc
Deci...sunt tratat pe aceasta planeta.....
Ca si cum as fi un sclav
Nu-mi convine cum e facuta viata pe planeta Terra
Se vede ca e facuta de o fiinta sau de mai multe fiinte...egoiste
Planeta Terra...o planeta femeie egoista
Si-a creat ce i-a placut
Fara sa ii pese prea mult de propria creatie
Chiar daca a creat...fiinte ce au sentimente, dorinte
Un fel de bataie de joc
Poate ca nu planeta ne-a creat
Poate ne-au creat pomii fructiferi
Poate pe fete....le-au creat florile
Ma refer la insecte....
Iar apoi...insectele....in timp...
Au mancat si au crescut
Si au aparut tot felul de transformari
Sunt dezamagit

Bine ca nu mi-a sters nimeni blogul si ma pot exprima liber, apreciez acest lucru

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna