Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nu vreau sa fiu puternic, vreau sa fiu fericit

Sa nu imi spui ca sunt puternic
Sa nu imi spui ca pot tot felul
Imi spui degeaba
Nu pot face orice
Eu nu vreau sa fiu puternic
Eu vreau sa fiu fericit
Nimeni nu-i puternic
Nimeni, nimeni, nimeni
Cine e puternic?
Fricosul e puternic
Oooo....fricosule....ce puternic esti
Hahahahhaahhahaha
Hahahhahahahaha
Deci...de ce sa avem nevoie de putere?
Cand de fapt avem nevoie de putin nisip
Ce bun este
Mmmm
Foarte gustos
Multi au spus ca sunt puternici
Dar nu au fost puternici atat de des cat au vrut
Leii nu sunt puternici tot timpul
Nici oamenii
Nici lupii...
Nici tu, nici eu
Rar suntem puternici
Si nu cred ca ne dorim cu adevarat sa fim puternici
Ci ne dorim sa fim fericiti
O viata ca-n povesti
Sa nu simtim frici
Sa ne lipim banda adeziva pe par
Sa ne dam cu pasta corectoare pe obraji
Si asa sunt gresiti
Sa cantam....fara sa dansam
Si sa ne dam in masinute in parcul de distractii



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna