Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Imi place de mine mai mult decat de tine

Imi plac poeziile mele mai mult decat ale tale
Am un comportament ce imi place mai mult decat comportamentul tau
Imi place mai mult de mine....decat de tine
Ce atata cearta?
Fac o mica miscare amuzanta...
De ce sa te superi....ca imi place de mine....mai mult decat de tine?
Nu e suparare?
A....nu este suparare
Ma gandeam ca poate este dar nu este
Tie iti place mai mult de tine...
Asa ai spus...
Ca sa vezi.....si mie imi place mai mult de mine
Auzi...vad ca suntem la fel
Cum te cheama omule?
Nu cumva te cheama la fel ca pe mine?
Stai...hei...nu fugi...
Fug si eu.....



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna