Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Doar pe altii stiti sa-i criticati? Pe voi nu va criticati deloc?

Ma critic pe mine
Nu am fost atent la sanatatea mea
Am avut probleme mari
Din cauza ca nu am fost atent la acest aspect al vietii

In scoala uneori nu am invatat bine
Puteam sa citesc macar putin...la materiile la care uneori nu citeam nimic
Nici profesorii nu au stiut sa isi faca materia placuta
Unii stiau, unii nu

M-am purtat cam urat cu unii oameni
Atat am putut atunci
M-am schimbat un pic in bine
Dar nu ma voi schimba mult

Cand m-am nascut...eram bun si pur
Apoi....nu am mai fost la fel de pur
Si nici la fel de bun

Ma straduiesc sa fiu dinou pur si bun


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna