Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Poezie:
Dumnezeu e cam viclean

Stai ca n-am gresit eu, zice Dumnezeu
A gresit dusmanul meu
Tu erai dusmanul Tau
Dar asa ai vrut sa faci
Desi nu esti perfect
Ai spus ca esti
Ca tu....niciodata nu gresesti
Dar cine era perfect?
Un calugar mi-a spus ca doar....dusmanul se considera pe sine....a fi perfect
Deci Tu erai dusmanul Tau...mai Dumnezeu....si inca mai esti
Lupul isi schimba parul dar naravul ba
Poate unii lupi isi schimba si naravul dar probabil nu sunt multi
Tu poate nu esti lup....poate esti leu
Leul isi schimba naravul?
Am vazut un leu...cu capul in pamant
Ii era rusine
De ceea ce facea
Poate si tie Dumnezeu...iti e rusine
Cica nu poti...mai mult
Poate poti mai mult....poate nu
Sper ca va fi mai mult adevar in vietile noastre
Caci adevarul ne elibereaza...asa a spus Iisus
Ne elibereaza sufletul
Ne aduce pace
Nu cred ca e bine ca sperantele noastre sa fie mari
Ci mici sau medii
Viata...asa cum e
E greu de acceptat
Dar daca nu o acceptam asa cum e
Avem....o oarecare....pace...spunandu-ne noua insine....adevarul....despre subiectul acceptarii noastre a lumii...asa cum este
Eu vi l-am spus si voua
V-am scris ce cred....despre Creator
Si nu accept lumea...asa cum este
Nu imi place lumea....asa cum este...in prezent
Poate va fi un progres....ar ajuta
Mie-mi place libertatea
Mie-mi place libertatea
Libertatea de a nu te naste
Libertatea de-a trai
Si libertatea de-a muri



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna