Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Omul să fie om. Să fiu om



Omul nu e bun
Omul nu e rău
Omul nu e cine ştie ce
Omul nu e totul
Omul este o extremă
Omul este un sfârşit
Dar extremismul nostru..în prezent...e prea extrem

Cred c-am fost prea fericiţi
Am baut prea mult alcool
Am uitat că suntem oameni
Am visat, am uitat...
Că sunt şi altii....
Care vor
Fericirea...fără puşcă
Fericirea...fără luptă
Cantecul...timpul
Le luăm timpul
Şi ei vor să cânte
Şi ei vor mâncare
Animale, oameni....
Poate şi..plante



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna