Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

M-au afectat nişte cuvinte

Se minte în această lume
Sau oamenii sunt diferiti
Putem fi fricosi....
Sau putem fi calmi
Perfecti....poate nu putem fi
Nu cred ca putem fi perfecti mereu
Mie nu imi place sa fiu perfect
De exemplu: nu imi place sa fiu foarte frumos
Imi place modestia
Unii oameni folosesc anumite cuvinte intr-un anumit mod
Dar si la teatru se intampla acest lucru
Iar dupa ce se termina....jocul artistilor
Plecam acasa....
Si cuvintele au fost cuvinte
Si jocul lor....a fost....doar un joc
De ce sa ne fie frica multa de niste cuvinte?
Cuvantul blestem.....
Pai daca cineva m-ar blestema
Daca...ar folosi niste cuvinte prin care sa imi doreasca raul
Viata mea....va merge spre rau....pentru ca asa doreste persoana respectiva?
Persoana respectiva sa isi doreasca pentru ea....nu pentru mine
Eu sunt eu...iar persoana respectiva este persoana respectiva
Ce facem acum?
Ne dorim unii pentru altii?
Fiecare cu viata sa
De ce se uita pana la urma acea persoana atat de mult la viata ta....
Sa iti tot doreasca diverse chestii....rele....de exemplu
Sa isi vada de viata sa
Unei persoane care te injura sau te blesteama i se poate raspunde...
Get a life
Daca insa tu i-ai gresit....si persoana respectiva te injura....sau te blesteama....
Bine ar fi....sa nu mai faci greseli mari fata de acea persoana sau fata de altele
Tot felul de cuvinte in aceasta lume
Si nu sunt toate pentru noi
Le auzim fara sa vrem
E bine sa mai stam si pe acasa
Acasa e bine des



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna