Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Ei nu stiu cuvinte, ei stiu injuraturi

Am cumparat niste suplimente de la niste farmacii
Un supliment cu Ca, Mg, Zn de la Sensiblu
Si un supliment cu Ca de vizavi de biserica Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil din Constanta
Cum stai cu spatele la intrarea in Biserica, farmacia de unde am luat suplimentul cu calciu este pe un fel de colt...in dreapta
Am fost la tenis, am jucat timp de mai multe ore, era soare puternic
Suplimentele mi-au facut probleme la plamani, inima si creier
De la suplimentul cu Ca,Mg,Zn, de la soarele puternic si efortul meu fizic....mi-au aparut multe imagini urate si rapide in cap...pentru cateva zile....
M-am speriat foarte tare
Iar dupa cateva zile dupa ce am luat 1 pastila pe zi din suplimentul cu calciu, intr-o dimineata, cineva sau ceva m-a tras prin partea din spate, de jos a capului....si o femeie pe care doar am auzit-o mi-a spus tare si cu o voce care m-a speriat: Cuvantul nostru
M-a rugasem la Maica Domnului....cateva zile mai inainte
I-am spus in rugaciune: Te rog ajuta-ma
Nu voi mai luat pastile dupa capul meu si voi asculta de parinti
Dar am luat calciu...
Cateva zile dupa aceea
Dar....
De multi ani...
Imi apare in cap o imagine cu Maica Domnului care rade de suferinta mea...
Asa... cu rautate
Nu imi place religia
Poate nu e ea....cea care rade de suferinta mea
Poate nu Maica Domnului rade de mine
Sau poate ca ea este cea care rade de mine
Sau, daca Maica Domnului a murit si nu mai exista
Poate o nepoata de-a ei
Rade de mine
Si se tine de rautati
M-a intrebat cand eram speriat un medic psihiatru: Auzi voci?
Eu speriat, nu i-am raspuns
Nu auzem voci atunci....
Erau niste imagini urate in capul meu
Dar, dupa un timp...
Au aparut ganduri intruzive
Si m-am speriat
Si mi-am intrebat creierul: poti vorbi?
Eram suparat....
Si peste cateva zile
A putut vorbi
Si de aproape 10 ani Ma tot injura creierul Sau poate intra cineva cu o tehnologie in capul meu Si ma injura Aiurea....si foarte nasol...ce mi-au facut farmacistii, medicii si ce mi-am facut si eu..... Ei, farmacistii, nu m-au ajutat sa fiu bine
Ci m-au imbolnavit si mai mult
Am ajuns la psihiatrii
Mi-au dat pastile
Timp de 2 ani am fost cat de cat bine
Apoi am inceput sa am probleme la ochi
Negrul era mai negru, albul mai alb....ceva foarte ciudat
Timp de aproape 10 ani....am luat pastile de la psihiatrii
Dar dupa doi ani dupa ce am inceput sa le iau.....
Pastilele nu mi-au mai facut bine....ci....de la ele...de la pastilele psihiatrilor
M-am simtit din ce in ce mai rau
Sa ii pedepseasca politistii
Pe psihiatrii constanteni
Ei si-au batut joc de mine
Si-au batut joc si de mama mea
Saraca....pana la urma a ajuns si ea la psihiatrie
Si a avut si ea....incredere in ei
Dar de ce sa avem incredere in toti medicii?
E o lume corupta aceasta....
Sa fim atenti...
Nu stim peste cine dam...
Sunt si nemernici pe lumea asta..
Chiar destui....se pare
Imi pare rau....
Dar acesta-i adevarul...
Stiind unde suntem....
Ne putem pregati...
Pentru a fi....cat de bine putem
Si medicul diabetolog la care mama mea a fost....
Si cam batut joc de ea
Ea nu vroia sa-si faca insulina
Daca insulina i-ar fi facut bine
Si-ar fi facut insulina
Hai Romania....putem sa avem o viata buna
Desi nu va fi tot timpul buna...
Hai sa nu ne lasam fraieriti



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna