Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Se intreaba unii: care este sensul vietii omului?

Un copac...s-a plictisit de atata stat pe loc si a vrut sa ofere libertate de miscare copiilor sai.
A facut niste oua mici in niste fructe...si dupa ce au cazut fructele pe Pamant...la scurt timp...dupa cateva ore...din acele oua mici mici de tot au iesit niste musculite si au zburat. Poate din unele fructe au iesit si niste furnicute, nu stiu.
Apoi aceste insecte au mancat...in timp au mai crescut....au ajuns unele din ele sa fie mai mari si sa fie alte specii....incet incet...a aparut si omul si sensul vietii omului este.....un pic asemanator cu ce au vrut copacii pentru copii lor. Mai multa libertate de miscare. Probabil asta au vrut copacii...cumva pentru ei....sa se poata misca. Ei au facut asta pentru copii lor...ei neputand sa isi scoata radacinile din pamant. Acum noi ce sa facem? Parca am vrea sa ii ajutam pe copaci....pentru libertatea pe care ne-au oferit-o. Eu imi doresc ca oamenii ce traiesc la oras sa fie ceva mai buni. Imi doresc asta pentru ca traiul la oras este un trai cat de cat la comun. Mancare luam de la magazin....nu prea mai luam din gradina noastra. Eu si familia mea avem o gradina mica, stam la casa, dar altii nici macar o gradina mica nu au. Lacomia unora duce la saracia altora.
Poate vor fii oamenii ceva mai buni. Sensul vietii mele este sa ma simt bine, sa am o stare buna in fiecare zi.


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna