Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Planeta Pamant...mi-ai gresit

Planeta Pamant...mi-ai gresit
Si nu iti ceri iertare
Si nici nu schimbi...ce ai gresit
Era normal sa pot muri cand vreau si unde vreau
Nu sa ma tii prizonier...si sa traiesc cat vrei tu
Viata poate fi frumoasa....dar...mai sunt si eu pe aici
Daca vreau sa mor peste cateva saptamani
Tu spui nu....de parca eu as fi sclav
Comportamentul tau uneori nu este urat....ci foarte urat
Cere-ti iertare si schimba corpul meu...
Vreau sa pot muri cand vreau...fara durere
Fara sa folosesc un cutit sau pastile
Sa pot muri asa cum mananc sau merg
Fii bun...
Creeaza cu iubire...cu atentie


Se simte iubirea in aceasta melodie:




Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna