Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Nimeni nu e cine stie ce extraordinar sau extraordinara

Suntem oameni obisnuiti de fapt
Eram draguti, foarte draguti cand eram bebelusi
Cand am crescut n-am mai fost la fel de draguti
Unii nu numai ca nu au mai fost la fel de draguti
Dar au ajuns sa fie nemernici

Poate nemernicii pot fi dinou draguti
Oamenii...dupa o anumita varsta incep sa strice mica lume din jurul lor
Sa nu uitam ca am fost draguti
Sa nu uitam ca am fost bebelusi
Eram draguti...oamenii se uitau cu drag la noi
Si ce rusine sa ne fie....ca suntem buni?
Ca suntem draguti? Ca uneori cineva ne spune ca suntem cuminti?
A fi cuminte inseamna a fi bun
Ca uneori...unii..vorbesc altfel
Nu ar trebui sa ne supere
De ce sa fim puternici?
Sau de ce sa fim foarte puternici?
Pe cine sa impresionam?
Pe cei care apoi...ne vor critica foarte tare pentru ca ne-am transformat prea mult?
Pentru cei care ne vor spune ca suntem prea agresivi?
Nimeni nu e puternic tot timpul oricum
Toti avem fragilitatea noastra...chiar daca nu suntem fragili in fiecare zi
Fragilitate, sensibilitate
Mie imi place sensibilitatea
Este un simt foarte util
Pot simti cu sensibilitatea mea...foarte multe din cele ce sunt in jurul meu
Sunt bland si...sunt multi oameni blanzi in lumea aceasta
Sa nu ne fie rusine sa fim noi insine
Sa nu ii bagam in seama pe cei care vor sa fim altfel decat ne place noua sa fim
Pe cei care vor sa ne schimbe...de parca...ce vrem noi....nu conteaza
Conteaza ce vrei, conteaza ce vreau
Sa fii cine vrei sa fii, sa fii cine esti



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna