Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Mi-e frica...de o perioada indelungata de nefericire

Nu mi-e frica de faptul ca s-ar putea sa nu am ce vreau
Mi-e frica de intamplari pe care nu le vreau in viata mea
Sa le vreau? Sa vreau...oorice?
Orice s-ar intampla...sa vreau orice mi se intampla?
Poate unii spun ca da...dar daca lor li se intampla
Isi schimba idea...
Nu vreau orice...
Mi-e frica de un viitor
Pe care niciodata nu l-as vrea
Ce lume....lipsita de mila
Lipsita de blandete
Lipsita de respect fata de libertatea altora
Lipsita de iubire

Lipsita....saraca....si urata
Care repede pune pe ea....o haina frumoasa...de rusine
Si leul dupa ce mananca....din carnea cea ucisa
Se rusineaza....si se uita in jos
Dar el e mai puternic...decat unii dintre noi
Ii e rusine....si se vede....
Poate ca minte...chiar si leul...desi e puternic...intr-un fel
Nimeni nu e puternic
Toti suntem niste mamaligi :)



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna