Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Daca Dumnezeu ar judeca lumea azi...poate ar spune asta

Daca ai facut multe fapte bune...bravo
Daca ai facut multe fapte rele....nu am ce sa iti spun...sau ce sa critic prea mult...puteai sa te straduiesti mai mult probabil
Dar...am creat lumea intr-un mod gresit...fara sa vreau......lumea e facuta gresit....asa se vede de sus
Vazand multe cazuri si vazand cum ajung oamenii sa faca multe fapte rele
Nu toti se nasc in familii in care parintii sa aiba mancare sa le ofere copiilor in fiecare zi
Deci...imi cer eu iertare pentru ca am facut o lume gresita
Nu prea eram constient atunci cand am creat lumea
Asa sunt si acum
Nu prea sunt constient....sunt o furtuna....sunt fulgere si traznete
Si cand creez stele...care apoi devin luni si planete
Nu prea sunt constient...visez si eu acolo ceva
Si nu ma gandesc la rau si la bine
Ci...e un fel de distractie...ca si cum as crea un film
Creez fara sa ma gandesc daca sufera cineva mult in timpul vietii sale
Nu prea ma impresioneaza suferinta oamenilor
E ca si cum as vedea un film
Si nu sunt o fiinta constienta
Uneori apar, uneori dispar...in functie de ce se intampla in aer si pe Pamant
Cand e mai cald si se evapora multa apa...ce apoi creeaza multi nori
Apar si eu...o furtuna ce creeaza mici stele care apoi, hranindu-se cu gaz....cresc
Soarele este o stea....celelate mai mici pe care le vedeti noaptea....vor creste si ele
Unele mai mult, altele mai putin, ca si voi oamenii
Imi cer iertare pentru ca suferiti...eu asta as spune daca as fi in locul lui Dumnezeu
Incercati sa va distantati un pic si voi...de voi insiva....si priviti-va suferinta...un pic de la distanta...un pic de sus
Poate veti avea in modul acesta mai multa pace in sufletele voastre



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna