Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Am citit undeva un sfat. Nu stiu stiu daca era exact acesta, dar era ceva de genul acesta: fereste-te de cea/de cel...ce are multe certitudini

Cine sa le stie pe toate? De unde atatea certitudini?
De-abia le stim pe cele de care suntem siguri 100% ca sunt asa.
De exemplu cuvintele: ele sunt o inventie.
Mai devreme am scris ceva...dar mai devreme as fi putut sa fi acros ceva.
Acros, in limba romana, ar fi putut sa insemne scris.
Deci....in privinta cuvintelor....ce stim?
Cuvintele sunt o inventie...probabil sunt o inventie...deci cand folosesc cuvinte...desi spun ceva....si se intelege ceva....folosesc ceva....ce foarte probabil...a fost inventat de cineva....candva.
Pentru a vorbi...si pentru a scrie....folosesc cuvinte...ce foarte probabil....au fost inventate de cineva....candva....
Si nu stiu daca inventia respectivei persoane...sau respectivelor persoane...ma ajuta sa spun ceva...ce stiu

Dar ceea ce vedem....este o inventie?
Nu stiu...nu mi-am creat eu...in mod constient....corpul.
Ochii...sau mainile....sau gura mea....nu le-am creat eu...in mod constient.

Nu voi spune: tot ce stiu este ca nu stiu nimic. Cum a spus cineva mai demult...
Stiu in ce oras ma aflu....stiu cum ma cheama.....si stiu ca stiuca este stiuca
Tot ce stiu e ca stiuca-i stiuca
Glumesc
Desi poate acesta este singurul adevar pe care il stiu
Stiu ca daca...citesti....cititi
Ca vreti sa va respect
Dar nici asta nu stiu
Probabil un pic...tot vreti sa va respect....da-va incolo...mai
Deci stiu ce vreau
Vreau sa am sufletul sanatos
Vreau sa am o zi buna
Sa aveti o zi bunaaa



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna