Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Razboi aproape de noi

Criticam, injuram
Nu stim pe cine criticam sau injuram
Nu ii cunoastem...
Nu ne merge bine
Si problema e din afara noastra
Dar de ce ajunge la noi?
E o lume in care sunt si altii
Altcineva cere ceva de la noi
Dar ne cere, pentru ca ne vede
Daca nu vreau ca cineva sa imi ceara ceva
Ar fi bine sa fac astfel incat sa nu ma vada nimeni
Cred ca asta este o solutie
Poate e o solutie....si pentru tine

Aici...pe Pamant....primim si oferim
Primim oxigen.....oferim bioxid de carbon
Natura are nevoie de bioxidul nostru

Mi-e mila de cei prea criticati sau injurati
Cu totii gresim...

Suntem diferiti
Iar ceea ce ne face diferiti....nu am stabilit noi
Felul nostru de a fi...nu ni-l facem noi

De exemplu.....mie imi plac culorile
Dar nu am hotarat eu ca imi plac

Cred ca suntem si liberi si roboti
Inima mea bate chiar daca nu vreau
Plamanii respira chiar daca nu vreau....imi pot opri respiratia doar pentru cateva zeci de secunde
Sunt liber si sclav in acelasi timp
Sunt un sclav liber

E razboi....si e aproape de noi
Si problema e din afara noastra
Dar de ce ajunge aproape de noi?
E o lume in care sunt si altii
Suntem diferiti
Iar ceea ce ne face diferiti....nu am stabilit noi
Felul nostru de a fi...nu ni-l facem noi....decat partial

Cred ca avem o oarecare libertate in ceea ce priveste felul nostru de a fi
Unora le place razboiul...altora le place pacea
Mie imi place pacea
Mie-mi place dimineata
Este ora de razboi
Stau...la distanta...
Unii vor impuscaturi
Altii avioane...
Altii vor...baloane
Cand spun baloane...ma refer la vehicule aeriene facute din corpuri sferice umplute cu un gaz mai usor decat aerul, la fiecare dintre ele fiind atasata o nacela




ZboiNggggggg



Sursa web:
https://dexonline.ro/definitie/balon

data accesarii site-ului: 26.02.2022


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna