Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Natura m-a lovit in libertate

Natura m-a lovit in libertate
Mi-a aratat ea ca poate
M-a mbracat in carne
Si ma pune sa muncesc
Pentru a avea mancare

Desi ai putut sa faci asa ceva
Este o suferinta
Cred ca o simti si tu
Eu nu ma lupt cu tine cine stie ce

Poate ai crezut ca am ceva ce tu nu ai
Eu nu sunt facut pentru o femeie
Eu sunt pentru mine
Oamenii nu sunt obiecte
Oamenii sunt liberi

Desi am nevoie de mancare
Nu vreau sa am
Nu vreau sa am nevoie de oameni, de mancare
De casa sau miscare
Nu vreau sa am nevoie
Nevoia nu e libertate
Vreau sa fiu liber...sunt liber...altfel nu mi-as dori sa fiu

Nevoia nu-i iubire
Este robot
Iubirea este libertate

Daca spune nu, nu e ce vroiai
Vrem dar nu stim daca ceea ce vrem....e ceea ce vrem
Sa vrei ceva....ce nu stii ce e....e o greseala
Ai atata incredere in tine...incat crezi ca le stii pe toate
Dar fii mai linistita...esti doar o planeta.....eu sunt doar un om
Tu te cunosti pe tine....eu ma cunosc pe mine
Tu vrei sa fii planeta iar eu vreau sa fiu om
Libertatea mea sunt eu, nu ma cunosti pe mine
Tu esti planeta, eu sunt om
Libertatea mea e diferita de a ta
Eu nu te voi cunoaste....si nici tu pe mine

Sunt o fiinta libera iar tu esti o supusa
Te supui...nu stiu cui....si vrei sa ma supui
E libertatea ta...sa te supui
Sa nu te supui mie....eu nu ma supun


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna